Цікавинки

Чому «@» називають «собакою»?




Є  багато легенд появи назви «собака» на світ, а про те, яка є вірною з'ясувати дуже непросто.
По-перше, символ дуже схожий на собаку,згорнувшись калачиком.

По-друге, уривчасте вимова англійською мовою at" віддалено нагадує гавкіт собаки. Однак,досить достовірно в плані правдоподібностівиглядає одна з легенд, яка живе в колах любителів комп'ютерних ігор.
Дуже давно, коли дисплеї були текстовими, а розміри комп'ютерів величезними,існувала одна, досить популярна гра, що називалася «Пригода» («Adventure»).У ній необхідно було пройти по лабіринту, попутно знищуючи всяких зловредних монстрів, щоб у підсумку знайти скарби. Сам лабіринт був побудований із символів «-», «+», «!». Гравець, його вороги і скарби відображалися на моніторірізними символами (значками і буквами). У гравця була собака, яка допомагалайому в розвідці лабіринту, а позначалося її місце розташування символом @.

Добре відомий в Інтернеті Артемій Лебедєв, у своїх спогадах говорить про те,що спочатку перші комп'ютерні ігри використовували символи, що знаходятьсяна клавіатурі. За допомогою букв «R» і «J» можна було пограти в гру «НАСК», впомічники гравцеві була визначена вірна собака, яка, як ви здогадалися, малавигляд @.
Загальноприйняте офіційна назва даного символу - комерційне at. Ми ж звиклидо його іншому «імені» - «собака», а використовується @ в більшості своїй вмережевих сервісах.

Немає коментарів:

Дописати коментар