Чому «@»
називають «собакою»?
По-перше, символ дуже схожий на собаку,згорнувшись
калачиком.
По-друге, уривчасте вимова англійською мовою at" віддалено нагадує гавкіт собаки. Однак,досить достовірно в плані правдоподібностівиглядає одна
з легенд, яка живе в колах любителів комп'ютерних ігор.
Дуже давно, коли дисплеї були текстовими, а розміри комп'ютерів величезними,існувала одна, досить популярна гра, що
називалася «Пригода» («Adventure»).У ній необхідно було пройти по
лабіринту, попутно знищуючи всяких зловредних монстрів, щоб
у підсумку знайти скарби. Сам лабіринт був побудований із
символів «-», «+», «!». Гравець, його вороги і скарби відображалися на моніторірізними символами (значками і буквами). У
гравця була собака, яка допомагалайому в розвідці лабіринту, а позначалося її місце
розташування символом @.
Добре відомий в Інтернеті Артемій Лебедєв, у
своїх спогадах говорить про те,що спочатку перші комп'ютерні
ігри використовували символи, що знаходятьсяна клавіатурі. За
допомогою букв «R» і «J» можна було пограти в гру «НАСК», впомічники гравцеві була
визначена вірна собака, яка, як ви здогадалися, малавигляд @.
Загальноприйняте офіційна назва даного символу - комерційне at. Ми
ж звиклидо його іншому «імені» - «собака», а використовується @ в більшості
своїй вмережевих сервісах.

Немає коментарів:
Дописати коментар