Урок 32
Практична робота №6
Тема: Складання програм з повторенням у середовищі Скретч
Урок 31
Тема. Цикли з лічильником. Цикли з умовою.
Презентація (Цикли з лічильником)
Презентація (Цикли з умовою)
§ 25. Вправа 1. Квадрат.
§ 25. Вправа 2. Фанфари.
§ 26-27. Вправа 1. М'ячі.
Домашнє завдання. Опрацювати п. 25-27 (ст. 217-229)
Урок 30
Практична робота №8
Тема: Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч
Відео-інструкція
Практична частина
Створіть проект, за яким для об’єкта Ноутбук буде послідовно з інтервалом 1 с змінюватись колір екрана так, як змінюються кольори веселки.
Змініть проект так, щоб виконавець Ноутбук "рухався" під музику.

- У середовищі Скретч створіть новий проект та збережіть під назвою "Прізвище_веселка".
- Видаліть Рудого кота. Імпортуйте новий образ виконавця - Ноутбук.
- Скопіюйте образ ще 7 разів. Для кожного з образів змініть вигляд так, щоб екран був потрібного кольору. Для цього використайте вбудований графічний редактор.
- Сплануйте, які команди потрібні для того, щоб отримати на сцені результат, що відповідає умові задачі. Оберіть та перемістіть потрібні команди в область побудови програми.
- Запустіть програму на виконання. Перевірте, чи відповідають події на сцені умові завдання.
- Збережіть результат та покажіть проект вчителю.
Додаткове завдання
Урок 29
Тема. Алгоритми з повтореннями.
Вправа 3. Дракон і чаклунка
Вправа 4. Політ бджоли
Вправа 4. Політ бджоли
Домашнє завдання. Опрацювати п. 23-24 (ст. 208-212)
Урок 28
Практична робота №7
Тема:
Реалізація алгоритмів з
розгалуженням у середовищі Скретч
Теоретична частина
Комп’ютернетестування по темі «Алгоритми з розгалуженням у скретч»
Практична частина
Виконання роботи проводиться відповідно до інструкції.
Завдання. Перекладач. (Відео-інструкція)
Склади у середовищі
Скретч проект, у якому при наведенні мишею на об’єкт з’являється його назва
іноземною мовою. Використай у проекті не менш ніж 4 об’єкти.
1.
Сплануй створення проекту. Перевір. що в бібліотеці зображень можна дібрати
зображення чотирьох об’єктів, назву яких ти знаєш на одній із інозем них мов,
додай ці об’єкти до проекту.
2.
для кожного з об’єктів склади програму. Наприклад, для об’єкта Банан фрагмент програми складається із таких
команд:
Результат роботи: надсилаємо в особисті повідомлення.
Урок 27
Тема. Алгоритми з розгалуженнями.
Приклад. Яке число більше?
Домашнє завдання. Опрацювати п. 28-29 (ст. 235-240)
Спробуйте попрацювати у Scratch онлайн https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted
І скласти проєкт "Привид-дослідник"
Канікули
Урок 26
Практична робота №6
Тема. Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Scratch.
Урок 25
Тема. Лінійні алгоритми.Реалізація лінійних алгоритмів.

Немає коментарів:
Дописати коментар