5 клас



Урок 32
Практична  робота №6

Тема: Складання програм з повторенням у середовищі Скретч



Урок 31


Тема. Цикли з лічильником. Цикли з умовою.

Презентація (Цикли з лічильником)

Презентація (Цикли з умовою)

§ 25. Вправа 1. Квадрат.

§ 25. Вправа 2. Фанфари.

§ 26-27. Вправа 1. М'ячі.


Домашнє завдання. Опрацювати п. 25-27 (ст. 217-229)




Урок 30
Практична  робота №8

Тема: Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч




Відео-інструкція


Практична частина 

Створіть проект, за яким для об’єкта Ноутбук буде послідовно з інтервалом 1 с змінюватись колір екрана так, як змінюються кольори веселки.




Змініть проект так, щоб виконавець Ноутбук "рухався" під музику.
  • У середовищі Скретч створіть новий проект та збережіть під назвою "Прізвище_веселка".
  • Видаліть Рудого кота. Імпортуйте новий образ виконавця - Ноутбук.
  • Скопіюйте образ ще 7 разів. Для кожного з образів змініть вигляд так, щоб екран був потрібного кольору. Для цього використайте вбудований графічний редактор.
  • Сплануйте, які команди потрібні для того, щоб отримати на сцені результат, що відповідає умові задачі. Оберіть та перемістіть потрібні команди в область побудови програми.
  • Запустіть програму на виконання. Перевірте, чи відповідають події на сцені умові завдання.
  • Збережіть результат та покажіть проект вчителю.


Додаткове завдання





Урок 29
Тема. Алгоритми з повтореннями.

Вправа 3. Дракон і чаклунка
Вправа 4. Політ бджоли

Домашнє завдання. Опрацювати п. 23-24 (ст. 208-212)




Урок 28
Практична  робота №7
Тема: Реалізація алгоритмів з розгалуженням у середовищі Скретч  
Теоретична частина

Комп’ютернетестування по темі  «Алгоритми з розгалуженням у скретч»  

Практична частина
Виконання роботи проводиться відповідно до інструкції.

Завдання. Перекладач. (Відео-інструкція)
Склади у середовищі Скретч проект, у якому при наведенні мишею на об’єкт з’являється його назва іноземною мовою. Використай у проекті не менш ніж 4 об’єкти.

1. Сплануй створення проекту. Перевір. що в бібліотеці зображень можна дібрати зображення чотирьох об’єктів, назву яких ти знаєш на одній із інозем них мов, додай ці об’єкти до проекту.
2. для кожного з об’єктів склади програму. Наприклад, для об’єкта Банан фрагмент програми складається із таких команд:

Результат роботи:  надсилаємо в особисті повідомлення.


Урок 27
Тема. Алгоритми з розгалуженнями.
Приклад.  Яке число більше?

Домашнє завдання. Опрацювати п. 28-29 (ст. 235-240)

Спробуйте попрацювати у Scratch онлайн  https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted


І скласти проєкт "Привид-дослідник"







Канікули




Урок 26


Практична робота №6
Тема. Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Scratch.

Інструкція
Відео 






Урок 25
Тема. Лінійні алгоритми.Реалізація лінійних алгоритмів.

Немає коментарів:

Дописати коментар